Recenzia Zlatý Zub

Vydavateľstvo: Literárne informačné centrum

Autor/Ilustrátor: Soňa Balážová, Dávid Marcin

Žáner: komiks, pre deti, séria

Rok vydania: 2019

Počet strán: 64

Jazyk: slovenský

Obsah: Ako už napovedá podnázov knihy Tajomstvo školskej pivnice, kniha, za ktorou stoja ako Soňa Balážová a Dávid Marcin, tak aj Literárne informačné centrum sa bude zaoberať tajomstvom, ktoré za sebou skrývajú tajomné dvere od školskej pivnice. Čo za nimi hlavný hrdinovia nájdú? Miriam, Ivo a Mikuláš vás prevedú naozaj bohate farebným dejom, v ktorom zistíte nielen to, čo sa skrýva za dverami, ktoré ich budú tak veľmi priťahovať, ale zistíme aj to, akú vlastnosť má zlatý zub, ktorý vlastní Ivov otec. Pomôže im nejak vyriešiť záhadu tajomného pštrosa? Ak chcete vedieť, o čom hovorím, určite si knihu zaobstarajte! Veď v nej dokonca rýmuje aj kocúr :) Zakúpite ju napríklad aj tu:

Veľkým kladom tejto knihy je pre mňa jej farebnosť. Pri jej čítaní som si pripadala naozaj veľmi veselo a tak celkovo milo a detsky. Myslím, že najmä pre deti školského veku ale aj nás, dospelých zo srdcom dieťaťa je táto kniha naozaj veľmi vydarená. Dej je navyše nenáročný ale napriek tomu zaujímavý a sám ilustrátor je pre mňa zárukou kvality. Myslím, že najmä milovníkov časopisu Slniečko táto "prerábka" veľmi poteší a hoci môže byť pre nadšencov komiksov možno trochu jednoduchá, ja osobne jej nemám čo vytknúť. Za mňa dávam 90% :) Viac článkov o tomto diele nájdete tu:

Zaujímavosťou je, že kniha vznikla zo "seriálu", ktorý vychádza už tretí rok v časopise SLNIEČKO na pokračovanie. Táto kniha je vlastne prerobená prvá séria, len trochu pozmenená a doplnená o pár nových scén a sekvencií.

Okrem toho, že je členom zoskupenia Pomimo, má ilustrátor Dávid Marcin na svoj vek na konte už naozaj veľa ilustrácií a niekoľko komiksov. Medzi tie najnovšie patria aj Všetky tie svety. Viac informácií, ako aj rozhovor s ním nájdete v odkaze nižšie.

Soňa Balážová sa už tiež podieľala na viacerých komiksoch, spomeniem napr. Nežný komiks ´89. Okrem toho sa vo vydavateľstve Absynt stará o sociálne siete a venuje sa aj projektom určeným deťom. Práve jej pravidelne vychádza v časopise Slniečko táto dobrodružná séria a s Dávidom Marcinom tvorí zohraté duo.

© 2019 Lenka Bojnanská/Šufliarska Official
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky