Farby v prírode

18.01.2020

                                                                 (Maľovaná príroda)

Vydavateľstvo: Albatros
Autor/Ilustrátor: Magdalena Konečná/Jana Sedláčková/Štěpánka Sekaninová
Žáner: náučný, deti a mládež, príroda, encyklopédia
Rok vydania: 2019
Počet strán: 32

Jazyk: slovenský

Nádherne ilustrovaná kniha, v ktorej vás jej autorky oboznámia z odtieňmi dvanástich najznámejších farieb a nimi samotnými. Pretože hoci si to možno sami nevšimneme, naša krásna príroda hrá naozaj všetkými farbami, ktoré často krát nášmu oku veľmi polichotia. V tejto knihe sa dozviete možno aj to, čo ste doteraz nevedeli. Napr. ako farby voňajú? Ako chutia? Aké zvuky pripomínajú alebo aké by mohli byť na dotyk? A mnoho ďalšieho, pretože náš pestrofarebný svet je s mnohým prepojení. Túto náučnú knihu, ktorú kúpite napr. aj v linku hneď pod obsahom, si zamilujú nielen vaše deti, no určite aj vy.

Celkové hodnotenie knihy je za mňa 95% :)


Obrovským kladom pre túto knihu je minimálne pre mňa to, že ma zaujala na prvý pohľad svojimi krásnymi ilustráciami, ktoré má na svedomí Magdalena Konečná. Na farebne krásne obrázky sa nemôžem prestať vynadívať a myslím, že najmä malým deťom by sa mohla samotná farebnosť veľmi páčiť. Kniha je navyše veľmi náučná a ja sama som sa nestačila diviť, čo všetko som sa vďaka nej priučila :) Vďaka návodu na konci knihy si navyše môžete jednotlivé odtiene farieb, o ktorých sa dočítate aj sami namiešať, pokiaľ ste dostatočne šikovný. Jedinými dvoma mínusmi pre túto knihu, vďaka čomu nedostala 100% sú pre mňa jej veľkosť, ktorá síce dáva priestor viac kresbám, no je trochu nemotorná a fakt, že v knihe je celkom málo textu. Inak je príjemná aj jej pevná väzba. 


Zaujímavosťou je, že každý objekt v knihe bol nakreslený zvlášť a dokopy do kompozíc sa poskladal až v počítači. Viac z tvorby ilustrátorky nájdete v odkaze nižšie.

A viac titulov od autoriek Jany Sedláčkovej a Štepánky Sekaninovej nájdete tiež v odkazoch nižšie.


© 2019 Lenka Bojnanská/Šufliarska Official
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky